Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PK

Hlavně nesmíte nikdy zapomenout na míč. Když budete trudomyslná, můžete si pinknout. Jinak karma:-)

2 0
možnosti
Foto

P68a30v25e45l 98Š75i29m59s67a

27. 12. 2013 14:14

Když to je těžký... Pressátor, domácí pekárna, "lepší" povlečení... My když jedeme se ženou a psem na týden na chatu na dovolenou tak se s přehledem vejdeme do fábie, včetně jídla, notebooků, manželčiny jezdecké výbavy a tašky "placiček" (jak žena přezdívá tabletu, externímu disku s filmama a dalším několika nezbytnostem). Jenom občas je potřeba dát ještě tašku za sedadlo řidiče (nebo spolujezdce, podle toho kdo řídí). A když jsme letěli na dva týdny k moři tak jsme měli jeden kufr, dvě příruční zavazadla, tašku s foťákem a tašku s notebookem. (pravda, tam jsme neměli psa a bylo to bez koní, ale vešla se i nafukovací matrace).

0 0
možnosti
Foto

Jakýkoliv prázdný prostor chce být vždy naplněn. Jeďte někdy vlakem a uvidíte, že se v pohodě obejdete bez toho, co je pro vás nezbytné, když jedete autem.

2 0
možnosti
Foto

R^Karma za nadhled...Ale jinak nechápu,co to všechno berete...Když jedu na dovču  s dítětem beru opravdu jen základ a lékárničku. Hračku jednu(k moři vestu a člun) s tím, že tam jedem právě proto, že bude změna...A partner si řeší balení sám, takže "miláčku, vzala jsi mi to či ono" odpadá.Naštěstí bere taky jen minimum. Když jsem letěla sama do Tunisu, vzala jsem si jen plavky, spoďáry, 2 šaty, 1 šortky, 2 trika a teplý oblečení, co jsem měla na sobě...vešlo se to do příruční tašky. Opalováky a kosmetiku jsem nakoupila v marketu ve městě až na místě, a víc jsem nepotřebovala...neuvěřitelná lehkost bytí.

3 0
možnosti
Foto

J74a73n60a 92M11a17j44o76v88á

27. 12. 2013 13:23

Mám to podobně, jen jak jsem ten opatrný rak, ty opalovací krémy a pastu na zuby beru z domu :-). Na dovolené se prostě nic neřeší jinak, než s lehkou myslí. :-)

0 0
možnosti

I94v86o 13Ž45á19č62e77k

27. 12. 2013 12:21

Vy nebalíte, vy se stěhujete.

4 0
možnosti
Foto

Tak nějak.... to je problém "dvojí" domácnosti :-), na zimní byt zdaleka nenastěhuji všechno, i když bych tak ráda! ;-)

0 0
možnosti
Foto

Existuji magicke tasky a kabelky, do kterych se toho vejde mnohem vic, nez by se na prvni pohled mohlo zdat. ;-)

0 0
možnosti
Foto

Vše se dá absolvovat s heslem "Nemáš? Nepotřebuješ!". Na naší chalupu jezdíme už skoro 50 let z toho více jak třicet auta nemaje. Čili, co se nevešlo během těch třiceti let do batohu, to jsme nepotřebovali. Dnes jezdíme na chalupu už dvěma automobily a po příjezdu a vykládce několika metráků materiálu zjišťujeme, co jsme zapomněli a co se nevešlo.

2 0
možnosti
Foto

O53t21a81k35a94r 81S56e30k28l

27. 12. 2013 8:29

Všechno je to o prioritách , relativitě. Věřte , kdyby Váš kufr měl 1000 l, stejně by děti měly spoustu věcí pod nohama.

Já odlétal na roční služební expedici do Jemenu s 15-ti kg zavazadlem, manželka do Četné hory na týdenní rekreaci se nevešla ani s nadváhou do letadla a nechala na letišti jedno zavazadlo.....

1 0
možnosti
  • Počet článků 12
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3729x
Lékařka, máma, manželka a hlavně vším jsem moc ráda!

Seznam rubrik