Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MR

Mě Vánoce nechávají v klidu několik desetiletí.Když byl kluk malý,tak jsem se těšila na rozzářené oči až uvidí stromek a jestli uvidí přes okno ho nezajímalo.Vánoce nemají být o hysterii,shonu a nervech,ale o klidu.A že něco není podle(něčích)představ,nebo nemáme Vánoce jak by měly být podle časopisu?Hlavně,že rodina je spokojená,ne?

1 0
možnosti
Foto

Přesně tak! Včera jsem projela městem, viděla opět kolonu aut plazící se od nákupního centra....komu není rady, ten ať si to užije!

0 0
možnosti
HZ

Zlatá slova! (Která se každý rok  - zbytečně - opakují). Navíc můj muž už od října hořekuje, že neví komu co, jak je to stašné, jak ty Vánoce nesnáší....

Ale dneska jsem se z reklamy dozvěděla, že nejlepší dárek pro muže je Prostenal forte, lék na prostatu... Ježíšku, prosím, chci vidět ty ksichty obdarovaných, až si ho pod stromečkem rozbalí.:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 12
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3729x
Lékařka, máma, manželka a hlavně vším jsem moc ráda!

Seznam rubrik