Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AN

se ženami se všeobecně líp jedná,moje známé jsou určitě,když ne lepší,svědomitější a ohleduplnější řidičky,než většina mužů,kteří o tom zřejmě nevědí. samozřejmě s vyjímkami na obou stranách.především mladí muži,neříkám zde nic o  "mladících",jsou banditi na silnicích.zase ne všichni,takže vy,pane,to nejste..;-D

1 0
možnosti
Foto

blbé je, že na to jednání uprostřed řízení není mnoho času,..... když se míjí automobily v protisměru, či se blíží kolmo ke křižovatce.....to je kolikrát lepší nenabourat bez řečí.;-D Jinak ženy jsou opravdu komunikativnější.....prý je to tím, že mají zkratovaný nějaký hemisféry nebo co...;-)

0 0
možnosti
Foto

J60a98n 48A41n78d17r98l16e

14. 11. 2013 15:26

Blahovolne prechazim fakt, ze jste si nazev blogu "vypujcila" z jednoho z mych :-P, ale protože se mi Vase pausalizovani nelibi, doporucuji Vam si jej precist, abyste seznala, ze většina chlapu jsme jini nez popisujete- uplne jini ! :-)R^!

Anebo jej nectete, jeho nesmrtelne poselstvi jsem genialne shrnul v posledním odstavci, to postaci.  Cituji se:

"Ten Váš se klidně může jmenovat jinak, ale ponaučení si třeba odnesete podobná jako já. Zaprvé, svět je malej, jak říkával můj děda, takže na nějakého toho blbce určitě jednou narazí každý. A za druhé, jak to setkání dopadne, může také záležet na tom, jak se k němu postavíte Vy. Někdy stačí trocha úsměvu, smyslu pro humor, tolerance a když je dobrá vůle i z druhé strany...

     Ale to jsem to trochu zjednodušil, viďte? :-) "

1 0
možnosti
Foto

Promiňte, "neblogařím" dlouho, dříve jsem blogy ani nečetla, takže název jsem si vypůjčila opravdu nechtěně ;-). A nebojte, na chlapy mám všeobecně mínění celkem dobré, psaní beru s velkou nadsázkou, spíš jako relax po práci. A jako má televize vypínač a nenutí nikoho sledovat, co ho nebaví, to samé platí i pro blogy. Takže pokud se nad mým "výtvorem" má potřebu někdo rozčilovat (tím nemyslím Vás), sice mi to mrzí, že mu neprodloužím život smíchem, ale to je asi tak vše. Díky diskuzi k tomuto článku jsem prohlála sázku ;-(-dlouholetá a velmi zkušená blogerka mi při založení říkala-máš-li kila navíc, označí Tě někteří za tlustou nánu, máš-li VŠ,budeš feministka, jsi-li jen žena, aspoň budeš za husu! A ouha, stalo se....a to jsem jí tvrdila,jak se nikdy nepustím do kontroverzních témat jako politika apod...,tak jsem se vsadila o lahev fakt dobrého vína :-P.

A díky, Vaše články se čtou moc hezky!R^

1 0
možnosti
Foto

pan Volko napsal to co si myslím i já....včera se mi článek v této diskusi neotiskl, nepsal jsem nic sprostého...jen že radši prodám auto...absence zdravého myšlení s porozuměním věcí je zde hodně vzdálená realitě, ale na druhou stranu proč ne. I to je lidské, být namyšlený...bez stálé pokory a myslím si, že ji autorka bude časem hodně potřebovat...zatím opisuje a přejímá od ostatních [>-]EU8-o

0 0
možnosti
Foto

Nemyslím si, že to tak je. Chlapi v mém okolí na přechodech zastavují, od syna po dědu ...,  na přechodu nestávám dlouho, řidiči mě pouští a to jsem už starší věková kategorie a když jedu s kočárkem tak nečekám vůbec. Nedávno jsem ohrozila řidiče za mnou a on mě dohonil, zastavil vedle mě na parkovišti a nakonec jsme se zasmáli - ovšem, nejdřív jsem se mu omluvila ... Neumím zaparkovat tak dobře jako chlapi které znám a dokonce mi párkrát vycouvával cizí muž ... a to nejsem blondýna a nenosím minisukně.

2 0
možnosti
Foto

Marcelo, chtěl jsem opustit tuto stránku...ale nedalo mi, abych si nepřečetl vás...vaše řádky jsou kouzelné,, sofistikované, submisivní..a tak to má být..jinak si osobně myslím, že neste starší věková kategorie a to nepíši z hlediska zákonů fyziologie..[>-]EU:-)

0 0
možnosti
JS

J72a32n 20S19t33i28f36t90e50r

14. 11. 2013 10:06

Vážená paní, nemohu to dokázat, ale pozoruji, že když někdo nezastaví na přechodu, nebo když mě někdo "odstřihne" ne kruhovém objezdu, nebo jinak omezí, je to zpravidla mladá elegantní dáma. Takže s tím blbcem ...

1 0
možnosti
RR

R89o42m24a21n 81R97y78b98á14r

14. 11. 2013 9:43

... zapoměla jsem, že nemám sundané tažné zařízení a při couvání se dotkla auta stojícího za mnou... to úplně stačí, zbytek jste psala zbytečně.

1 0
možnosti
LN

..njn...všichni jsme blbci...jen někdo je....tažné zařízení.....:-/

3 0
možnosti
FS

Ta paušalizace je skoro trapná. Na vzdělanou ženu obzvlášť.

"Lékařka, máma, manželka a hlavně vším jsem moc ráda!" ?

No, k vám bych jako k lékařce nechodil, mojí matkou ani manželkou byste být nemohla a jsem tomu moc rád!

btw, řídím Volvo FE-320, opravdu velké. Má dokonce i tažné zařízení. :-) A vy jste tažná husa.

0 3
možnosti
MT

Tak si kupte auto ještě větší a máte klid. Funguje to.

Urazit mi nějaká kráva zrcátko, tak se rozhodně nebudu radovat z netradičího seznámení. Prostě jí stáhnu o příslušný obnos a pojedu si koupit nové.

0 0
možnosti
AK

Asi by nebylo od věci si při té příležitosti pořídit i brýle.

0 0
možnosti
Foto

Ano je to o lidech a proto prodávám auto a budu radši chodit pěšky paní blogerko, patřím mezi řidiče co zastavují skoro vždy na přechodech, jde li to z bezpečnostních důvodů...držím vám palce v další duševní práci

0 0
možnosti
  • Počet článků 12
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3729x
Lékařka, máma, manželka a hlavně vším jsem moc ráda!

Seznam rubrik