Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Srážka s blbcem...

Naštěstí ne doslova, výměna gest s pánem za volantem proběhla na vzdálenost 10 metrů. A možná blbec nebyl, jen měl velké auto. A velké ego.Taková ta poslední kapka do ohně, znáte to. Přijela jsem domu s hořkým pocitem křivdy, ani nabízená sklenice s nutellou v tu chvíli nepomohla. A jelikož sdělená bolest, poloviční bolest, chlapi běžte dělat něco užitečného a holky, vy mně budete rozumnět!

Řídit musim denně, oprávnění k tomu mám již přes 20 let, umím zaparkovat do řady i kolmo, vycouvám odkudkoliv, přesto jsem kategorie " ženská za volantem".

Protistrana tedy předpokládá, že nevím, kam chci jet, přemýšlí, zda se vůbec umím rozjet.... Vždyť on přeci mává, že vpravo je volno, tak ksakru vyhod´ ten blinkr a nezacláněj! Jenže ouha, zrovna jsem potřebovala jet rovně, přesně tam, kde pán tvorvstva stál ( a neměl stát). Odcouvala jsem, půvabná gesta vrátila, nic se vlastně nestalo. Ale samozřejmě, naštval sebe i mě.

Asi 2 hodiny nato jsem odjížděla z řady aut, zapoměla jsem, že nemám sundané tažné zařízení a při couvání se dotkla auta stojícího za mnou. Evidentní moje chyba, vystupuji, abych se omluvila. Z druhého auta nepřileti sprcha výmluvných gest a nadávek, ale úsměv a ujištění, že se nic neděje. Řidičem je totiž žena!

Je to prostě tak, ženy za volantem jsou slušnější, ohleduplnějsi a klidnější. Vezmu to i z druhé strany, v roli chodce.
Pokud mi někdo na přechodu  zastaví, můžu si byt jista, že je to řidička. Chlapi tak činí pouze v případě, že mám dostatečně vysoké podpatky a krátkou sukni. Ale třímaje z každé strany jedno dítě příliš šancí nemám.

Další příklad- viděli jste někdy při dopravní nehodě do krve hádající se řidičky?
Vzpomínám na situaci, kdy se na úzkém mostě nedokázaly sobě vyhnout mé dvě kolegyně. Vystoupily z vozů, prohlédly odpadlá zrcátka a měly radost ze setkání, i když poněkud netradičního.

To chlapi na sebe startují ihned, čím dražší auto, tím vybranějši slovnik, občas dojde i na pěsti. Adrenalin tryská všemi póry, policie se volá na cokoliv, domluva nelze. Co si  ti chudáci v tu chvíli dokazuji? Mají špatný den, tak proč to neosolit i  druhým?

Pár let zpátky, na naleštěném  autě jsem měla ještě převozní číslo. Odjížděla jsem z parkoviště, řidič proti ve stejný okamžik také. Pípání zadních senzorů mě přinutilo zastavit. Auta skoro půlmetr od sebe, ale už to jelo! " Ty blbá krávo, když Ti starej dá do ruky takovouhle káru, tak at´Ti s tim taky naučí jezdit", vyslechla jsem si. "Také vám přeji hezký den a starýmu to vyřídím", odvětila jsem, pán si odplivl a odjel. Ani jsem mu nestihla říct, že občas si nějaká kráva koupí auto sama, aby mohla ty chlapy za volantem  vytáčet.  Jen tak, pro radost.

Jen nevím, proč je to vlastně nutné. Navrhovala bych vybrané skupině řidičů jako povinnou výbavu  jakéhosi fackovaciho panáka, do prostoru středového panelu, aby byl pěkně po ruce. Uvolnili by emoce a všem by nám bylo na silnicích lépe. A já bych nesnědla tolik nutelly.

Autor: Marie Balmetová | středa 13.11.2013 21:41 | karma článku: 23,74 | přečteno: 1940x
  • Další články autora

Marie Balmetová

Moje horské postřehy

Jakožto milovnice bílých svahů se dívám z okna na mlhu a déšť a alespoň se zasním v blogu. Třeba ty bílé vločky konečně přivolám a hurá, bude prašan místo technického sněhu.

22.1.2014 v 8:10 | Karma: 13,80 | Přečteno: 552x | Diskuse| Ostatní

Marie Balmetová

Naučím se balit jako chlap!

Marně si slibuji několikrát ročně, při odjezdu na prázdninový pobyt. Zvládnu bez problémů naplnit 600l zavazadlového prostoru našeho vozu, co se nevejde, mají děti nacpáno pod nohama, přenosný nákupní košík jezdí se mnou vpředu.Jen řidič je neústupný a nic si do své blízkosti nenechá vpašovat.

27.12.2013 v 8:17 | Karma: 14,96 | Přečteno: 1091x | Diskuse| Ostatní

Marie Balmetová

Koupíme si lepší erekci!

Tak proč ne, když budou ty vánoce....Mám hodně daleko k prudérnosti, ale věřte, že kdybych se v inkriminovanou chvíli mohla zavrtat v lékárně pod podlahu, už jsem tam byla.

14.12.2013 v 8:10 | Karma: 47,33 | Přečteno: 31832x | Diskuse| Ostatní

Marie Balmetová

Co Ti mám koupit k Ježíšku?

Nevím, nic nechci....to je jedno, všechno, co mi koupíš, se mi bude líbit...Častý dotaz mužů, obligátní odpověď žen (klidně i obráceně). Myslím, že většina tázaných by nejraději řekla: KUP MI TVŮJ ČAS!

1.12.2013 v 8:28 | Karma: 24,38 | Přečteno: 1355x | Diskuse| Ostatní

Marie Balmetová

Zachráním nebo zahubím,

většinou nic mezi tím. Přitom se tolik snažím!Ano, mám se svými pokojovými květinami velmi složitý vztah. Mám je moc ráda, každý pěstitelský neúspěch rozdírá mé srdce.

27.11.2013 v 8:07 | Karma: 13,41 | Přečteno: 756x | Diskuse| Ostatní

Marie Balmetová

Pánové a jejich koloběžky

Potkala jsem kamarádku s dcerkou, čerstvou frekventankou mateřské školky. Ještě o prázdninách Natálka nechtěla o této vzdělávací instituci ani slyšet, ted ́ si poskakovala se žirafkovým baťůžkem na zádech a vesele mávala.Bylo jasné, že žádné smutky či stýskání se nekonají, malá švitoří a vyjasňuje důvod své radosti.

22.11.2013 v 8:00 | Karma: 14,90 | Přečteno: 937x | Diskuse| Ostatní

Marie Balmetová

Pro holky dietářky

Téměř všechny z nás za svůj život vyzkoušely nějakou dietu. Mnohé opakovaně. Některé extremistky těm dvěma plátkům šunky a pár listům salátu za den ani dieta neříkají.

16.11.2013 v 9:00 | Karma: 17,81 | Přečteno: 910x | Diskuse| Ostatní

Marie Balmetová

Jak jsem pekla bio-kuře

Nečekejte zasvěcenou glosu nad kvalitou či chutí biopotravin. Jednak je v našich obchodních řetězcích nevyhledávám a hlavně - my měli k obědu králíka.

10.11.2013 v 8:30 | Karma: 26,18 | Přečteno: 1802x | Diskuse| Ostatní

Marie Balmetová

Mí-la ma-so nemele...

Takové malé nahlédnutí do první třídy, očima agilní matky. Do první třídy jsem si vedla dítko již podruhé, připadala jsem si proto velmi protřele a zkušeně.

6.11.2013 v 11:43 | Karma: 17,45 | Přečteno: 1134x | Diskuse| Ostatní

Marie Balmetová

Býti občas za blondýnu....

....je celkem fajn. Zkusím objasnit očima nefalšované černovlásky (těch pár měsíců blod melíru se opravdu nepočítá), proč tomu tak je.

3.11.2013 v 18:58 | Karma: 14,79 | Přečteno: 748x | Diskuse| Ostatní

Marie Balmetová

Po čem touží žena.....

Budu se večer dívat na televizi! Jednoduchá věta vyvolala u mého manžela údiv. Za prvé proto, že tv sleduji opravdu vzácně, za druhé nechápal, proč po stopadesáté míním sledovat kultovní slaďák "Pretty woman".

3.11.2013 v 8:58 | Karma: 21,24 | Přečteno: 1700x | Diskuse| Ostatní
  • Počet článků 12
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3729x
Lékařka, máma, manželka a hlavně vším jsem moc ráda!

Seznam rubrik